01 January 2011

New phone :D

Haaaa, act abah aku ada janji nak belikan phone time nak balik kampung tu. Yela, sebab aku merajuk kot :D Malas gila nak balik kampung, tu pon kena paksa. Haihhhh. Lepas abah cakap nak beli phone, mood aku terus okey. HAHA! :D

Time aku nak pegi kedai topup kat kampung tu, aku nampak phone tu lawa. Harga pon bawah rm300. Okey la tu kan :) Aku terus text abah, aku bagitahu dia yang kat kedai tu ada phone murah. Abah terus datang and tanya yang mana satu. Aku tunjuk la phone tu. Nak tengok phone tu macam mana? Ni haaaaa! Simple je kan :)


But tak macam yang aku nak, kan. Mesti korang ada tengok entry aku pasal phone. But, nevermind. Ini pun dah cukup :)

Lepas beli phone tu, mak and adik-adik aku masuk dalam kedai tu. Diorang agak terkejut la sebab abah belikan phone untuk aku. HAHA! Yang paling jealous adik aku yang lelaki. Muka macam apa je! HAHAHA! Yela, dia tak pernah pakai phone baru. Selalu dapat secondhand dari abah aku je. Kesiannnnn! :p Then adik aku yang perempuan pula dapat number phone baru. Mula-mula tu dia dengki juga dengan aku. Bila dapat number baru, asyik senyum je. HAHA! Nta pape je kan?

Phone lama aku tu adik-adik aku berebut nak pakai. HAHA! Nta siapa la yang dapat. Phone lama aku tu pun dah retak. Sebab tu beli phone baru. Act dah lama retak, but makin teruk. Sebab tu abah belikan yang baru :)

P/s; New year dapat phone tuuuu! Kau ada? HAHAHA! :D